onsdag 15 december 2010

~Testar~

metoden S O C K E R ! ! !
Sååå många människor där ute kan inte ha fel, eller?
Tänkte iaf testa godis som medecin för min trötthet och mitt urusla humör idag.

Antar att det kommer hjälpa för stunden,
och sen kommer jag bara känna mig typ bakfull eller något i den stilen.
Jaja, shoot, tänker testa i alla fall...I´m desperate!

Sen packar jag ihop mina saker och far iväg till ett place där jag kan ligga och tycka synd om mej själv, utan att behöva känna mej som VÄRLDENS sämsta & tråkigaste Mamma!

Imorgon bitti är det fullt ös...8.30 BM (träffa Birgitta) 9.10 Tandläkaren
Men sen verkar det lugnt igen =)
BÄST av ALLT, det är TORSDAG och endast en natt kvar till Hjärtat kommer hem igen!
Börjar sakna honom mer & mer för varje vecka känns det som.
Vill ha han hemma jämt...(eller nej, haha, men ett jobb närmre hemmet vore Välkommet såklart)


Ha en trevlig Onsdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar