måndag 13 december 2010

~Knarr Knarr~

Haha, nu förstår jag vad det är Engla menar när hon undrar vad det är som knarrar på nätterna,
hon menar Rådjuren som smyger omkring på gården nattetid =)
Och hon har verkligen rätt, det KNARRAR riktigt ordentligt.
Inatt fick jag höra samma knarr som hon påpekat i över en veckas tid.






Ett tag trodde jag hon sett/hört något spoookey...



Idag är det dags för UL i KGA igen,
då får vi se hur det går, håller tummar & tår!

Min älskade Mamma ska följa med,
de har varit på Teneriffa i en vecka och haft det gött så nu börjar jag sakna min mamma =)
Antar & hoppas på att vi käkar lunch på Kinan...Mums Mums!

När vi kommer hem så är det dags för Prinsessans Lucia firande på dagis =)
Ska bli jätte kul!
De är så sööööta alla barnen.


Glad Lucia på Er mina kära Läsare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar