onsdag 8 december 2010

~Aj Aj Aj~

Usch,

tror jag är i STORT behov kryckor eller rullstol snart alltså, känner mig som Agda 93 när jag ska ta mej någonstans.
(eller vad vet jag om Agda, hon kanske e en riktig krutgumma?!)
Upp ur soffan, upp från golvet, upp ur sängen, till toaletten, in & ur bilen, vända mig i sängen, ja, alla vardagliga saker som man förr "bara" gjorde är samtliga smärtsamma problem now days!!!

Inte nog med det...
Mina boobs...nippelserna är är sjukt ömma & jävligt spända.
Och titt som tätt bestämmer de sig för att orsaka läckage också, hur kul?
Nja, inte värst!
Ska man behöva gå runt med ammnings inlägg redan i vecka 28?29?

B L Ä vad jag gnäller...
Skit i att pattarna läcker och F****N håller på att gå sönder av minsta lilla rörelse,
JAG ÄR JU FÖR TUSAN GRAVID igen,
det är ju for fuck sake ett mirakel!!!
Jag är otroligt tacksam trots smärtor o obekvämligheter...skulle aldrig byta bort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar