söndag 28 november 2010

~Våran 1:a Advent~

Pepparkaks Huset byggs...

...Dekoreras...

Mamma fick inte pynta huset så hon dekorerade pepparkakor

K L A R T ! (mamma har klistrat på 2 av pepparkakorna)

Englis på Julmarknad i Grythyttan

SVISCH sa det nerför backen
Englis tjöt av Lycka!!!



Ikväll blir det taco söndag som vanligt...Älskar Söndagar...Tänkte även att jag & Lill Fisen skulle njuta av ett varmt, bubbligt & oljigt bad ikväll!
Har äntligen köpt nytt badsalt & bubblor, självklart har jag valt OLIV!
Oliv är ju verkligen sååå bra mot huden i dessa kalla tider då huden behöver massor av fukt.

I fredags var vi till Filipstad och storhandlade på Kvantum,
alltså jag ÄLSKAR verkligen den affären!
Men har hört att ICA Maxi i Karlskoga ska vara bra, så det testar vi nästa gång det är dags för matinköp.
ICA Maxi tillhör min personliga favorit...där finns verkligen ALLT!
Willys går FET bort...skabbiga varor o köttet är alltid kasst tycker jag.
Det lönar sig säkert att handla där om man håller sig till Eldorado varorna, men  hua, Eldorado & Euroshopper är varumärken jag har väldigt svårt för.
(iaf de varor som ska ätas)
Mat ska ju smaka gott också INTE bara mätta magen.

Nu är iaf våran frys fylld och borde inte behöva fyllas på förren typ efter Nyår någon gång.
Lite komplettering lite då & då bara.


Trevlig 1:a Advent mina Kära läsare!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar