måndag 29 november 2010

~Tröttis~

Sjukt trött är jag, blir alldeles strax sängen för min del.
Väntar bara på lite bilder som ska laddas upp så jag kan skicka dem på framkallning.
Ligger lite efter på den fronten känner jag.

Vc besöket hur gick det?
Hm, ja jag vet inte om jag är nå klokare egentligen...
Men väntar väl denna vecka så får vi se vad som händer efter det.
Känns lite som en cykelverkstad där nere, ingen vet egentligen någonting.


P-mötet var väldigt intressant...
Klart det är när man ska få en ny Chef, pirrigt & spännande.
Nu kommer ju jag inte tillbaka till jobbet på ett tag iofs men kul och ändå hålla sig lite update.
En man från facket var också med vilket jag tyckte var kanon.
Han var med så att vi skulle få ställa våra frågor direkt till honom ist för att gå runt och grubbla om våran framtid.
Alla regler & lagar har man ju noll koll på...
Mötet var alltså jätte intressant,
och att få träffa kollegorna var också kul =)


Ikväll har jag & Nilla suttit i soffan och pratat om  möjligt...
Druckit te & ätit jätte goda mackor.

Nu är det dags för sängen...Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar