torsdag 11 november 2010

~Tröttis~

Men som vanligt går jag inte och lägger mej...
Slö tittar lite på New Moon på tv1000 drama, gillar dessa Twilight filmer.

Vad har vi pysslat med under dagen då?
Nilla har hjälpt mej att städa huset eftersom jag är mer eller mindre som en krympling.
Men nu är det i alla fall jätte fiiint här hemma och jag slipper ha ONT!
Englis & Emanuel har varit på kvällsgympa och det uppskattas skarpt av dem.
De ÄLSKAR verkligen gympan...
Efter det blev det mys i Kröken...Robinson mys...
Och nu sitter jag här framför dator fan ist för och gå och lägga mej...SUCK!


Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag igen,
men Patrik kommer hem senare än han brukar...Snyft...han kommer inte förrän kl: 18.00 någon gång.
Vid 20.00 tiden kommer Jimi, Maria & Lilla Mollie och har Fredags mys med oss.
Det ska bli härligt.
Så kul nu när det börjar stabilisera sig för Familjen och Mollie börjat utvecklas i rasande fart.
Ler och tittar nyfiket på nya ljud...
Älskar denna utveckling hos små bebisar,
minns det så väl från när Engla var liten...och snart ska jag få uppleva detta igen.
Måste verkligen komma ihåg att NJUTA av bebis tiden...för den tiden RUSAR förbi...


Sov så gott KÄRA läsare!!!

1 kommentar:

  1. Jaaaa tiden rusar VERKLIGEN förbi! Jag ser ju förändringar hos Mollie varje dag! Fast det är kul det med men snart är hon ingen bebis längre, eller jo ett tag till iaf :) Vi ses ikväll <3

    SvaraRadera