torsdag 18 november 2010

~Med gråten i halsen~

...Skulle lägga in en ICA påse i sopskåpet och där ligger råttfällen uppochner och på rygg ligger en mus såklart med fällan över sig...
Hur ska jag bete mej nu då?
Jag vägrar ta i den, men börjar sakta inse att jag nog MÅSTE!
Känner verkligen hur pulsen ökar och att mina tårar snart väller nedför kinderna.
Jag vill inte änns tänka på det...Kanske "råkar" jag glömma bort musen tills imorgon bitti?!


100 dagar kvar till BF
Känns magiskt och helt overkligt på samma gång.
Tiden går så jäkla fort,
jag hinner ju inte änns fatta att det är måndag & Patrik farit till Sthlm förrän det är fredag och han kommer hem igen.
Känns som veckorna består av måndag & torsdag =)

Borde verkligen gå och knyta mej nu,
imorgon är det dags för dagislämning igen och de ska ha pyjamas party på dagis,
för att skänka ALLA cancer sjuka barn en tanke,
eftersom deras dagar på sjukhus spenderas just i pyjamas.
Tycker det är så himla bra av dagis att göra sådana här saker och väldigt bra för våra barn att höra om dessa sjuka barn som måste bo på sjukhus och att de inte kan använda "vanliga" kläder.
Personligen blir jag tårögd bara av att skriva ordet cancer och speciellt när det gäller barn.


Ha en bra natt allesammans! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar