onsdag 6 oktober 2010

~Suck...~

Dagens rust med listerna gick skiiiiit...
Listerna ligger på hög i köket!
Hade säkert funkat om man velat fuska, men jag e allergisk mot det.
Finns alldeles för många hem jag besökt och sett "fusket" som ägarna
trott att de gömt väl =/
Färgkladd här & där, tapetskarvar m. mönsterpass som EJ passar,
lister som GLIPAR (finns i detta hus, men dock inte vårat verk),
och en hel del mer...
Men ni fattar!
Man ser fusket...TRO inget annat!
Och ju mer fusk dessto mer uppenbart...
Ögonen söker sig automatisk till nästa grej som kan tänkas innehålla fusk.

Jaja, någon gång kommer listerna upp det är jag övertygad om,
men just nu känns det trist...

Imorgon är det dagisdags för lill Fiisen igen...
Gruppfotografering =)
Och på kvällskvisten är det gympa premiär för henne...hoppas hon gillar det.
Gör hon det inte så har vi försökt i alla fall.
Tycker det är viktigt att försöka introducera sina barn för aktiviteter i tid,
så det kan bli en del i deras vardag senare.
Vill INTE ha en data beroende, eller TV-spels freak till Dotter...
Dessa saker lär de sig sinom tid i alla fall, tyvärr!!!
Hon själv har ju börjat prata om fotbollsskola redan i somras,
tyvärr är hon för liten ännu,
men så fort hon har åldern inne så ska hon få testa det också.

BLA BLA BLA BLA skulle kunna skriva i evighet om detta,
men jag skiter i det.....

Tror ni fattat att jag tycker det är viktigt med bra mat och motion
även för de små liven :)
Det är trots allt mitt & Patriks ansvar att hon får lärdom om god hälsa.
När hon blir äldre är det ju liksom för sent,
det är ju i "småbarns åren" man har chans att påverka dem.

Ha en bra kväll...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar