onsdag 27 oktober 2010

~Karlstad tripp igen~

YES, jag tog mej iväg med en del av pantburkarna...
Men det känns som att det finns 3ggr så mycket kvar,
jaja, en bit på väg...fick ju inte plats med allt i bilen.

Och pengarna ligger i Thailands burken ;)
Kanske skulle ta med ett gäng kassar i morgon också.
Jag min MUPP har ju tackat JA till en läkartid kl: 8.30.
Va fan, då brukar ju vi inte änns ha vaknat här i Hammarn.
Vet inte riktigt hur jag tänkte...
Men men , skönt o få det avklarat i alla fall.

Just ja, följde ju med Nilla till Karlstad idag,
hon skulle kolla på bil i Munkfors först och sen vidare för och köpa
en ny bilstol till Emanuel.
bilköpet blev av och även bilstolsköpet...
Alltså Babyproffsen i Karlstad är ju mycket roligare än de i Örebro.
Vet egentligen inte varför men fick den känslan i alla fall.

Har kollat ut lite små och kul grejjer till Räkans ankomst...
Hihi...
Så kul med bebissaker!
Trodde ju aldrig att jag skulle få anledning att kolla på sånt igen.
Så jag njuter t.o.m av att gå runt där bland hyllorna och småle när jag
samtidigt memorerar en ATT KÖPA lista i skallen ;)


Imorgon TORSDAG, asså jag hinner inte med...

I helgen har Englis iaf bokat in ett badhus besök i Örebro...
Så det får bli våran Lördags aktivitet,
annars hoppas jag på massa myyyys =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar