tisdag 26 oktober 2010

~Känsliga läsare ska icke läsa~

Jag lider av en fobi som känns sjukt jobbig & ansträngande när man har en mage
som är lika medgörlig som en vakum packad badboll...
Ni som inte varit med om detta,
prova och stoppa en STOR badboll innanför ett tight linne så förstår ni =)

Till saken...
Jag har sjuk hårfobi...alltså då kroppshår nedanför skallen. (På kvinnfolket)
Män får gärna ha hår på bröstet o dylikt...men ansning i de nedre delarna kan
ju vara anjenämnt...

Problemet med denna kroppshydda håller på att knäcka mej i detta syfte,
FAN det tar ju en evighet att fixa & dola med detta.
Jag totalvägrar att ha kroppshår...
Förra graviditeten fick Patrik gå raknings kurs...Hahahaaa...men nja, jag vetto fan
om den upplevelsen var så himla mysig...
Jag var mest livrädd!!!
Det har gått så långt att jag är tvungen att duscha i badkaret för att kunna stå i alla
nödvändiga ställningar för att komma åt överallt.

Fick ett tips en gång,
men det e ju inge svårt...bara och ta saxen och klippa?!?!?!?
Döh, så långt så att det går att använda SAX är inget jag har erfarenhet av och hoppas
att jag ALDRIG behöver erfara det heller!!!!

i lands problem...ja kanske, men för mej är detta KATASTROF!!!
Vill verkligen INTE åka till BB med en buske stor som jag vet inte vad.
Och Patrik ska ju inte behöva tro att han gift sig med en som försöker slå världsrekord
i att ha LÄNGST eller MEST kroppshår.

I en större stad vore detta inget problem eftersom det finns salonger man kan besöka
och bli av med skiten...
Men Hällefors...även om det fanns...nej tack!!!
Inte i denna skvallerhåla där anonymitet INTE existerar!



Knäppt inläg kanske, men som sagt...för mej är detta ett S T O R T problem!

TIPS tas gäääärna emot! =)

4 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag kan inte göra annat än att skratta!
    SOm sagt vem fasen använder sax???=))

    SvaraRadera
  2. Hahaha håller med föregående talare! Det är bara att kämpa på och bända och vrida sig så mkt du bara kan och lite till ;)

    SvaraRadera
  3. Sax??? Himmel...jag ser liksom en grottmänniska framför mig... Men några tips har jag tyvärr inte. Jag håller med, det är fan inte lätt att komma åt ;)

    SvaraRadera
  4. gud va rolig du är !!!! satt här o gapskrattade för mig själv för det är ju SÅ SANT liksom ! Hur går de till ??? Sax??? nej ja vet inte vad ...<3 maken kanske ser bäst och det går snabbast ;)

    SvaraRadera