tisdag 31 augusti 2010

~On and on~

...This love I feel for you goes on & on...Tralalalaaallllaaaaa

Ja, idag trallar jag...
Dagen känns helt okej och jag är väldigt energisk känner jag.
Kan det vara så som alla säger,
att när andra trimestern av en graviditet tar sin början,
så börjar man sakta men säkert L E V A igen?
Kan vara så,
men kan även vara falskt alarm...
Så därför njuter jag IDAG eftersom morgondagen kan se bajs ut!

Det låter väl som en bra idé, eller hur?

Finns små saker i hjärnan som brummar runt och försöker slå rot,
men icke...
Ni kommer inte åt mej...
Jag tänker inte tillåta er att komma fram som ni gjorde året 2007, ALDRIG!
Det här är MITT liv,
mitt och min familj på 3 snart 4 personer.
Hur vi mår och har det är det viktigaste...Och sålänge Räkan ligger och
gror och växer i ett behagligt tempo,
så tänker jag aldrig äventyra dennes välmående!!!
Och absolut INTE pga någon som egentligen inte betyder ett smack i min Värld.

Jag/Vi hade tillräckligt med "spännings" moment i början av denna graviditet,
dessa "spännings" moment vill jag/vi helst slippa...



Idag har jag fått äta KINA mat, mums mums...Blev även lite presenter inhandlade till Sessan.
ÄLSKAR att köpa saker till henne...
Hon ablir ALLTID så glad, även för småsaker...
Så idag får hon ett armband m. nitar, gummisnoddar, hårspännen, strumpbyxor,
höstmössa m.m
Och om några dagar kommer det förhoppningsvis ett paket till henne också.
Med lite kompletteringar till höst garderoben =)


Ne, nu kom barnet o mannen hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar