söndag 4 juli 2010

~Igår~

Överraskade vi våran gemensamma Vän Maria,
hon fyller 25 i augusti och ska ju även kläcka bebis i Oktober.
Så vi slog ihop en liten surprise fest med Babyshower inslag =)

Mycket Lyckat får jag lov att säga...

Tog även en sväng till Krokborn,
trevligt att gå dit igen tycker jag...mycket trevligare än Herrgår´n.

Skrämmande vad man får höra om människor,
vad pengar gör med dem.
Människor som jag personligen uppfattat som jordnära & fina,
har tydligen helt plötsligt tappat greppet om det viktiga i livet.
Pengar kan förstöra så jävla mycket när människor inte kan se
det genuina i livet UTAN dessa miljoner.
Vem fan vill sitta o lyssna på vad allt de äger kostar och var
det är köpt?
Träffar jag mina Vänner vill jag prata om hur det mår och hur de
har det om dagarna....
inte vad det köpt,
och absolut inte hur jävla exklusivt det är.
Det värsta av allt....till priset av att FÖRLORA sina Vänner...
ÄR DET VÄRT DET?

Nej...

3 kommentarer:

  1. Ja det var verkligen lyckat! Det gjorde ni bra!!! Alla presenter var SUPER!!!! Ni träffade rätt med varenda liten grej :) tack för en underbar och minnesvärd dag och en rolig kväll :) Love you <3

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅ va roligt med babyshower! Det är så mysigt!!
    Pengar kan förändra många!!! Själv sitter jag och vänder runt på mina mammapengar. Det är inte nått som man blir rik av direkt. Men lika glad är jag för det. Hur roligt vore det om man kunde köpa precis allt som man ville här i livet???
    Kärleken och

    SvaraRadera
  3. Låter helt underbart !!!!=) Och det du skrev i slutet kan man ju hålla med om ...pengar gör inte en människa lyckligare !!!Jag har allt jag nånsin önskat i mitt liv man och 2 underbara barn och det skulle inga pengar i världen kunna ersätta=)
    Och vänner som man bryr sig om och bryr sig om mig =) kraaaaaam gumman och hoppas du mår bättre ?

    SvaraRadera