tisdag 27 juli 2010

~bildtomt~

Min blogg är väldigt bild tom sen jag bytte...
Och detta beror på att det tar sån jäkla tid att ladda upp bilder här.
Men de flesta har ju FB,
där finns bilder iaf ;)


Tisdag...
Vad hade jag tänkt med denna dag?

Börja med att gå upp ur sängen kanske...iaf inom kort.
Frukosten är intagen,
dejt för kvällen bokad...Yeeeey <3 Fiiiis
förhoppningsvis en dejt i e.m också... Yeeeey <3 Reben
Klippning någonstans där emellan ;) TACK Määääry
Och så vill Putte att jag följer med Sami och byter skift i buschen.
Så Putte slipper åka bil själv hemåt...
Får se hur snäll Frugan är idag!

Det är troligtvis min tisdag...


Lill Skrutten har det toppen i Finland,
pratade med Mami i morse.
Känns skönt...


Men nu ser jag fram emot hennes hemkomst så La Familias
semester kan börja...
Som jag längtar.
ÄLSKAR när det bara är vi 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar